RTL Late Night

DNa is inmiddels dagelijks in de media

We doen er dan ook veel aan om een merk voor u te bouwen. Wendy en Humberto zijn slechts twee voorbeelden van onze exposure richting uw consumenten. Verderop leest u meer over wat er allemaal op stapel staat dankzij onze samenwerking met Nederlands meest invloedrijke PR bureau.

We hebben inmiddels 180 dealers en zijn daarmee de nummer 2 in het groeibriljant en om zo’n groei in goede banen te leiden is een hele opgave.

Niets is Nederlandser dan juist de fouten van een jonge, ambitieuze leverancier te benadrukken en fouten zijn onvermijdbaar daar waar mensen werken, gelukkig hebben we voor elk negatief geluid uit de branche 1000 voorbeelden die aantonen dat ons 15 koppig team een uitzonderlijke prestatie levert.

Onze levertijden lopen voor het grootste deel van onze collecties drastisch terug (voorraadhoudend zijn voor zoveel klanten is een pittige opgave)

Onze kwaliteit is sinds enkele weken van zo’n hoog niveau, dat zelfs de meest kritische onder u zich aansluiten bij ons steeds groter wordende dealer netwerk.

DNa is en blijft een merk met visie en passie dat geen genoegen neemt met het plaatsen van een display (verderop leest u over de massale uitrol hiervan), waarna het wederom enkel aan de juwelier is om het succes te maken.

Onze strategie is erop gericht om DNa en “groeibriljant” op de kaart te zetten voor de huidige en nieuwe generaties, onze marketing machine wordt dan ook geprezen door iedereen die onze presentatie heeft aangehoord.

Groenhuizen B.V.
Stadhuisplein 22 1315 HS Almere-Stad

©2018 Fashion Partners · Jewels & Watches Etage Trademart D403 · Utrecht ·Diamond Netherlands

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account